REGION – Na završnoj ceremoniji 23. Slovenskog oglašivačkog festivala (SOF), koji je održan u Portorožu, nagradu za agenciju godine dobio je Pristop. Robna marka godine je Si mobilov Orto. Priznanje najbolja produkcijska kuća filmskih oglasa pripala je agenciji Pakt Media, za najbolju produkcijsku kuću radijskih oglasa, proglašena je agencija 100. Agencija godine Pristop dobila je tri velike nagrade i to u grupi Korporativna sredstva oglašavanja za vizuelni identitet BSA (Branimir Slokar Academy), za klijenta Društvo kreatora savremene slovenske kulture, u grupi Inovativna rešenja za Bramacovu kampanju „Pregledajte svoj krov iz vazduha“ i u kategoriji Digitalne oglašivačke kampanje za kampanju Itak Ven, Telekoma Slovenija.
Po dve velike nagrade dobili su agencije Mayer McCann i Publicis. Mayer McCann je obe nagrade dobio za kampanju Snage i to u kategorijama Celovite oglašivačke kampanje i Brendirani sadržaji. Publicis je dobio veliku nagradu za najbolji štampani oglas Odiseja, oglašivača Renault Nissan Slovenija, a slavio je i u kategoriji spoljnog oglašavanja i to s plakatima Cankar, Prešern i Kosovel koje je napravio po narudžbi Mladinskoga sveta Slovenije. Agencija Saatchi&Saatchi, koja spada pod grupaciju Publicis, dobila je Veliku nagradu u kategoriji medija i to za kampanju KD Rog i BTC City.
U kategoriji Film veliku nagradu dobila je agencija LunaTBWA. Za direktni marketing veliku nagradu je dobio rad Ribolovac, koji je agencija Grey Ljubljana krerirala za Vinariju Edi Simčič. Veliku nagradu u kategoriji digitalnog komuniciranja zaslužila je aplikacija „Uzmekism“ koju je za FM Music kreirala agencija VBG. U kategoriji radio oglasa pobedio je oglas Mango Riva, rad agencije Formitas BBDO za Citroen Slovenija.
Više informacija pronađite na sajtu Slovenskog oglašivačkog festivala.