Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

PRimeri dobre prakse odnosa s javnošću

U cilju unapređenja saradnje i sistemske razmene znanja i veština između stručnjaka iz prakse, predstavnika akademske zajednice i studenata, Fakultet tehničkih nauka iz Novog Sada i Fakultet organizacionih nauka iz Beograda uz podršku Društva Srbije za odnose s javnošću, pokrenuli su izdanje publikacije „Primeri dobre prakse odnosa s javnošću“. Publikacija će se objavljivati jednom godišnje i sadržaće prikaze uspešnih komunikacionih projekata i kampanja iz Srbije i regiona.

Autori: Danijela Lalić, Tamara Vlastelica Bakić
Cena: 480 din
(knjiga može da se kupi u knjižari „Stylos“ na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu ili da se poruči preko mejla info@prhandbook.info, a cena se povećava za troškove dostave)
Izdavač: Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka
Edicija tehničke nauke – udžbenici, FTN izdavaštvo, Novi Sad 2011

O publikaciji:  „Primeri dobre prakse odnosa s javnošću“ omogućavaju da profesionalci upoznaju prvenstveno studente visokoobrazovnih institucija, ali i sve pojedince zainteresovane za profesionalni razvoj, istraživanje i usavršavanje u ovoj oblasti, sa izuzetnim komunikacionim strategijama i taktikama, kao i najaktuelnijim izazovima, mogućnostima i trendovima u praksi odnosa s javnošću.
Usled izuzetne kompleksnosti i multidisciplinarnosti odnosa s javnošću, metodologija komunikacionih projekata koju koriste organizacije i agencije prilično je heterogena. Urednice publikacije definisale su jedinstvenu metodologiju planiranja i realizacije kampanja odnosa s javnošću, prema kojoj su prikazane aktivnosti u odabranim primerima. Cilj ovakvog pristupa je da objavljeni primeri budu međusobno uporedivi, ali i da se buduće generacije praktičara odnosa s javnošću upoznaju sa sistemskim pristupom planiranja komunikacionih projekata koji daje najbolje rezultate. Ovogodišnja publikacija „Primeri dobre prakse odnosa s javnošću“ sadrži 16 studija slučaja različitih kompanija i četiri agencije (Chapter 4, Executive Group, McCann Erickson Public Relations i Prime Communications) iz Republike Srbije i regiona.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!