Organizatori međunarodnog oglašivačkog takmičenja za nagrade Epica najavili su da je krajnji rok za prijavu radova 30. septembar ove godine. Dobitnici nagrada biće objavljeni na internet stranici Epice krajem novembra.
Nagrade Epica dodeljuju se još od 1987. godine, a njihova posebnost je da prijavljene oglašivačke radove ocenjuju urednici i novinari marketinških magazina. Na početku su bile usresređene samo na evropsku komunikacijsku industriju, a od prošle godine se za njih takmiče oglašivački projekti iz celog sveta. Radovi se mogu prijaviti u 17 takmičarskih kategorija i to: televizijski oglasi, print oglasi, plakati, radijski oglasi, međuorganizacijsko oglašavanje, korporativno oglašavanje, oglašavanje lekova, direktni marketing, medijske inovacije, brendirani sadržaji, odnosi s javnošću, promocija, produkcija, dizajn, ambalaža, interaktivni radovi i kompletne oglašivačke kampanje.
Nakon što su dve godine nagrade dodeljivane u Ljubljani, u organizaciji Marketing magazina, svečanost dodele nagrada se sada seli u Indiju. Dodela nagrada Epica i kreativna konferencija 24. januara 2014. godine biće održani u Mumbaiu gde će domaćin biti Exchangeformedia, indijski izdavač marketinških magazina Pitch, Impact, Franchise Plus, Realty Plus i exchange4media.
Svi pobednici i izbor drugih visoko plasiranih radova za svaku godinu objavljeni su u knjizi Epica Book, koja sadrži 400 stranica. Epica knjiga, u kojoj su objavljeni pobednici 2012. godine, izišla je prošlog meseca.
Više informacija pronađite na http://www.epica-awards.com/.
Izvor: Media Marketing