SVET – Takmičarski deo festivala kreativnosti Cannes Lions ove godine uvodi nekoliko izmena u takmičarskim kategorijama. Između ostalog, kategoriju štampanih oglasa širi na izdavaštvo (Print & Pbulishing Lions), iz kategorije internet i mobilnih aplikacija su izdvojili realizacijski deo i kreirali novu kategoriju Digital Craft.
Osim toga, od sada će kategorije titanijumskih i celovitih oglašivačkih kampanja biti odvojene i posebno ocenjivane, kategorija dizajna će se proširiti, u kategoriji spoljnog oglašavanja biće više prostora namenjenog digitalnom spoljnom oglašavanju. Kategorija brendiranih sadržaja i zabave u svom će nazivu zadržati samo zabavu, dok će po prvi put biti dodeljen i novi kanski lav za muziku i to zbog velike uloge koju muzika ima u industriji zabave.
Prijave na ovogodišnji festival kreativnosti Cannes Lions biće otvorene 21. januara. Više informacija na sajtu http://www.canneslions.com/
Agencija Ogilvy pripremila je korisne savete kako osvojiti nagrade na Cannes Lions festivalu: