Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prijave za Cannes Lions otvorene do 21. januara!

SVET – Takmičarski deo festivala kreativnosti Cannes Lions ove godine uvodi nekoliko izmena u takmičarskim kategorijama. Između ostalog, kategoriju štampanih oglasa širi na izdavaštvo (Print & Pbulishing Lions), iz kategorije internet i mobilnih aplikacija su izdvojili realizacijski deo i kreirali novu kategoriju Digital Craft.

Osim toga, od sada će kategorije titanijumskih i celovitih oglašivačkih kampanja biti odvojene i posebno ocenjivane, kategorija dizajna će se proširiti, u kategoriji spoljnog oglašavanja biće više prostora namenjenog digitalnom spoljnom oglašavanju. Kategorija brendiranih sadržaja i zabave u svom će nazivu zadržati samo zabavu, dok će po prvi put biti dodeljen i novi kanski lav za muziku i to zbog velike uloge koju muzika ima u industriji zabave.

Prijave na ovogodišnji festival kreativnosti Cannes Lions biće otvorene 21. januara. Više informacija na sajtu http://www.canneslions.com/

Agencija Ogilvy pripremila je korisne savete kako osvojiti nagrade na Cannes Lions festivalu:

CannesPredictions3

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!