SVET – Nedavna studija pokrenuta od strane BI Intelligence ukazuje na to da će potrošnja na native advertajzing u 2018. godini dostići vrednost od 21 milijarde, dok je vrednost ove vrste oglašavanja u 2015. godini procenjena na 7,8 milijardi dolara.
IAB US je 2013. godine objavio „IAB pravilnik o native advertajzingu“, koji predstavlja industrijski okvir u kojem bi trebalo da se razmatra o aktuelnim oglašivačkim mogućnostima, sa ciljem da se eliminišu tržišne nesuglasice. Pravilnik se konstantno razvija i dopunjuje. U to vreme, potrošnja na native advertajzing bila je 4,7 milijardi dolara.
Svi koji žele da ulože sredstva u ovu vrstu oglašavanja, neophodno je da razmise kako ovo sredstvo oglašavanja učiniti što efikasnijim. Infografik objavljen od strane kompanija Sharethrough i Column Five ima za cilj da pomogne svima koji se odluče za native advertajzing kao način oglašavanja, uzimajući u obzir i nauku koja stoji iza njega.
Više informacija na IAB Srbija.