Regionalni neuromarketing workshop u Srbiji za profesionalce u komunikacijama, eksperte za business development, top menadžment, ali i iskusne marketing, PR i prodajne timove u organizaciji agencije DNA Communications biće održan 3. juna u hotelu Crowne Plaza Belgrade.
Tim povodom predavač će biti Patrick Renvoise, jedan od osnivača kompanije SalesBrain (San Francisco, USA), koji će kroz svoj četvoročasovni program prisutne provesti kroz:
- Najnovija otkrića neuroloških nauka od značaja za marketing, komunikacije i prodaju;
- Principe neuromarketinga: kako Vaši kupci donose odluku o kupovini i kojih 6 stimulusa jedino mogu da dosegnu deo mozga u kom se donose odluke;
- Dijagnostiku „bolove“ (PAINS) koji upravljaju odlukama kupaca, mnogo više nego njihove „želje“ (WANTS) i „potrebe“ (NEEDS);
- Stvaranje snažnih i kreativnih „tvrdnji“ (CLAIMS) koje brane jedinstvene benefite Vaše ponude, čak i ako je to roba široke potrošnje;
- Demonstraciju Vaše poruke o „dobiti“ (GAIN) – sa Vašim najubedljivijim dokazima.
Više informacija pronađite na sajtu http://dna.rs/salesbrain/sr/#workshop
Možda prevod nije odgovarajući valjda ne „ubeđivati“ već „uveravati“