Agencija za istraživanje auditorijuma „AGB Nielsen Media Research” objavila je najnoviji pregleda TV scene Srbije za decembar prošle godine.
Svi podaci o gledanosti TV programa dobijeni su elektronskim merenjem istih. Ova merenja svakodnevno se obavljaju uz pomoć piplmetara koji su ugrađeni u
ukupno 880 domaćinstava širom Srbije. Podaci su reprezentativni za kompletnu populaciju Srbije bez Kosova i Metohije, starosti 4 i više godina. Radi se o populaciji od 6.941.988 stanovnika.
U odnosu na ukupan broj stanovnika Srbije, isključena su deca starosti od 0 do 3 godine, kao i deo populacije koji živi u domaćinstvima koja ne poseduju nijedan TV prijemnik. Podaci o gledanosti TV programa za decembar 2011. godinu dobijeni su na osnovu prosečnog dnevnog uzorka koji je činio 2,471 pojedinac. U okviru ovog izveštaja biće predstavljeni podaci o gledanosti za ukupno posmatranu populaciju.
Izvor: IAA Serbian Chapter