REGION – Hrvatsko Udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Evropsko udruženje digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) predstavili su drugo izdanje IdejeX, nacionalnog festivala kreativnog oglašavanja, koji će se ove godine održati u Umagu 11. i 12. maja.
IdejuX02 predstavili su članovi Organizacijskog odbora festivala – Damir Ciglar (HURA), Jan Jilek (IAB) i Mia Pećina, direktorica Festivala, Nikola Žinić, predsednik ovogodišnjeg žirija nagrade X i Anđela Buljan Šiber, predsednica žirija nagrade Mixx.
Damir Ciglar, predsednik uprave HURA-e, suorganizatora IdejeX rekao je tom prilikom: „Ove godine idemo sa još jačim programom i predavačima nego na prvoj IdejiX. Prošle godine nismo imali lagan posao lansiranja jednog novog kreativnog festivala usred recesije, ali sa više od 270 prijavljenih radova, više od 1300 učesnika, preko 50 sponzora i partnera, koji su podržali festival i više od 12 hiljada Facebook fanova, slobodno mogu reći da smo uspeli. Ove godine moramo opravdati očekivanja i lestvicu dignuti još više, tako da dovodimo predavače koje sigurno većina domaće scene još nije imala prilike videti i čuti uživo, a X i Mixx žiriji obećavaju još jaču konkurenciju“.
Pored desetak predavanja vrhunskih evropskih i svetskih stručnjaka, kao što su Nate Elliott, Dave Trott i Ana Anđelić, na festivalu će biti organizovane i regionalne diskusije o stanju i trendovima u struci, izložba odabranih radova pristiglih na kreativno takmičenje, kao i niz strukovnih radionica. Očekuje se ukupno tridesetak domaćih i stranih predavača i panelista.
Jan Jilek, predsednik IAB-a, drugog suorganizatora IdejeX, rekao je: „IAB i HURA prošle su godine dokazali snagu sinergije i komplementarnost klasičnog i onlajn oglašavanja te na tom tragu nastavljamo i u drugom izdanju IdejeX. Drago nam je što se ove godine organizacijski odmičemo od Zagreba; želimo doprineti razvoju manjih sredina i pokazati da nas i one podržavaju. Posebno se veselimo dodatnoj dimenziji druženja i razmene najboljih marketinških ideja koju će nam omogućiti boravak na ‘morskoj’ lokaciji“.
Prijave učesnika počinju 1. marta, a cena Early Bird kotizacije iznosi 999 kuna za celokupni dvodnevni program i vredi do 1. aprila, kao i 199 kuna za studente. Kreativni radovi mogu se prijaviti od 1. marta do 1. maja. Autore radova u tradicionalnim (offline) medijima, kao i u kampanjama odrađenima u novim medijima (online), festival IdejaX vrednuje prema kategorijama u kojima se proizvodi, za koje su napravljeni, takmiče na tržištu, a ne u konvencionalno posmatranim medijskim kategorijama. Sve informacije o takmičarskom delu programa, cenama kotizacija i prijavama mogu se pronaći na veb stranici festivala www.idejax.com.
Izvor: Media Marketing