REGION – I ove godine na Weekend Media Festivalu u Rovinju od 19. do 22 septembra biće otkriveno ko je imao najbolje digitalne kampanje u devet kategorija. SoMo Borac se dodeljuje sedmu godinu zaredom, a do sada je sveukupno imao 765 prijava, 124 podeljene statue, 54 pobednika, 122 člana žirija i oko 2300 posetitelja dodele. Nagrada je to koja daje veliko priznanje i onima u prvim redovima kroz kategoriju CM godine, ali i uz čiju ćete SoMoRitanac kategoriju sigurno pustiti suzu ili dve.
Nova kategorija – One-Hit Wonder
Ove godine novosti ima u kategorijama. Tako je ona koju smo poznavali pod imenom Viralni blockbuster zamenjena novom – kategorijom One-Hit Wonder! U njoj se nagrađuje jedan jedini post koji je izazvao lavinu reakcija, komentara, deljenja i koji je samim time postigao veliki uspeh. Ni druge kategorije nisu ništa manje zanimljive, a možete ih pogledati na www.somoborac.com, gde se nalaze i radovi svih dodadašnjih finalista i pobednika.
Ko je u žiriju?
I ove godine odluku o najboljima doneće stručnjaci za digitalni marketing iz najboljih agencija cele regije. To su: Željka Vuger (404, Hrvatska), Matej Špoler (Infinum, Hrvatska), Ivan Kovačević (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska), Boris Ličina Borja (BBDO Zagreb, Hrvatska), Tomislav Bader (Švicarska, Hrvatska), Mario Mikić (Human, Hrvatska), Ana Marija Malić (Degordian, Hrvatska), Sašo Dimitrievski (Pristop, Slovenija), Matjaž Germ (Agencija 101, Slovenija), Luka Bajs (Grey Ljubljana, Slovenija), Danijel Tepšić (Mania marketing, Bosna i Hercegovina), Vanja Partalo (Aquarius, Bosna i Hercegovina), Damjan Dano (Glitch Agency, Sjeverna Makedonija), Žarko Dimitrioski (Eden na Eden, Sjeverna Makedonija), Voljena Daničić (Direct Media, Srbija), Marija Obrenović (Communis, Srbija), Milena Maksić (Ovation BBDO, Srbija), Zdravko Kevrešan (Drive, Srbija), Iva Mitrović (Fullhouse Ogilvy, Srbija), Aleksandra Bošković (Bild Studio, Crna Gora).
Više informacija pronađite ovde.
Foto: Filipa Beroš