Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predavanje „Digitalna strategija – od teorije do prakse savremenog marketinga i komunikacija“

UEPS – Udruženje za tržišne komunikacije Srbije i Institut za istoriju oglašavanja organizuju 24. februara od 18h u Muzeju primenjene umetnosti – Galerija Žad (suteren), predavanje na temu „Digitalna strategija – od teorije do prakse savremenog marketinga i komunikacija“. Predavanje će održati Dušan Stojaković, koordinator za korporativni marketing i održivi razvoj kompanije Hemofarm i član Upravnog odbora DSOJ.
Dušan će tokom predavanja govoriti o razvoju savremenih digitalnih medija i društvenih mreža, koji donose velike promene u oblasti marketinga i komunikacija, kako fokusiranim nastupom izvući maksimum za svoj brend, ali i o teoriji sedam mitova o najčešćim greškama i zabludama kompanija u nastupu na web-u.

Više informacija na sajtu UEPS-a.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!