Komunikaciona platforma za Staropramen, “Praške legende” nominovana je za glavnu nagradu na prestižnom marketinškom takmičenju EACA Euro Effie nagrade 2013. Publika u Srbiji je do sada bila u prilici da isprati dva televizijska spota ove kreativne platforme: Libuš, emitovanog 2012. i aktuleni spot Alhemičar.
U finalu takmičenja, na kojem se ocenjuje efektivnost komercijalnih komunikacija, platforma za Staropramen je u konkurenciji kampanja koje je realizovalo 30 agencija iz 13 evropskih zemalja.
Stručni žiri, na čelu sa Georgosom-Eduardom Dijasom, bivšim direktorom digitalnih komunikacija u L’Oreal-u, sastaće se 28. juna u Briselu, gde će oceniti rezultate i kreativu kampanja-finalista i odrediti pobednike. Takođe, tada će odlučiti i ko će poneti Grand Prix nagradu. Pobednici ovogodišnjeg takmičenja biće proglašeni 18. septembra na gala večeri u Briselu.
Euro Effie nagrade organizuje Evropska asocijacija agencija za komunikacije (EACA), uz partnerstvo sa Euronews-om i uz podršku evropskih i internacionalnih medija, oglašivača i asocijacija poput TIME-a i Fortune-a, a tu su i: WARC, PrintPower, Nielsen, AdForum, Procter & Gamble, European Publisher’s Council, Viva Xpress International, Bacardi-Martini.