Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Poznati prvi mentori programa edukacije za startape na festivalu KAKTUS 2019

Marketing mreža objavila je imena prvih mentora programa edukacije za startape, koji će biti održan u okviru prvog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana inovacija, 29. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre.

PATRICK BOSTEES, Co-Founder & Mentor, kompanije Stage-Co iz Turske, ima bogato preduzetničko iskustvo. Pokretao je biznise u Belgiji, Francuskoj i Velikoj Britaniji, a danas živi i radi u Turskoj, gde deli znanje sa startapima i preduzetnicima, želeći da zajedno sa njima pokrene promene, unapredi svet i kreira uspešne biznise. Uz podršku svoje žene i partnera, Neşen Yücel, organizuje programe Bootcamps, Acceleration Programs, Startup Weekends, Hackathons, Ideathons i radionice u Turskoj i drugim zemljama sveta. U okviru programa edukacije i mentorstva na festivalu KAKTUS 2019, sa startapima podeliće svoje iskutvo na temu – KPIs for startups.

TANJA KUZMAN, Startup & Corporate Innovation Manager, PwC Srbija, bavi se razvojem startapova i korporativnim inovacijama u okviru PwC Srbija i deo je globalnog PwC tima koji se bavi ovim temama. Ona je kao investicioni direktor u Campus Capital, venture capital fondu iz Velike Britanije, odlučivala o investicijama u startapove. U maju 2014. godine proglašena je za jednog od 100 lidera budućnosti celog sveta na simpozijumu Lidera sadašnjosti i lidera budućnosti u švajcarskom Sent Galenu. Ona je bila Marie Curie Fellow na EU GREY projektu, kao i konsultant na nekoliko projekata Međunarodne finansijske korporacije (Svetska banka). U okviru Dana inovacija na festivalu KAKTUS 2019, razgovaraće sa startapima na temu – Komunikacija sa investitorima – gde nastaju greške.

DANIEL ACKERMANN, CEO & Co-Founder, Degordian (Hrvatska), iza sebe ima nekoliko uspešnih firmi. Osnovao je Degordian 2009. godine, kompaniju koja je porasla sa dve osobe na više od 200 zaposlenih za samo 10 godina. Danas, pored Hrvatske, Degordian posluje i u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Sloveniji. U 2014. godine, Daniel je sa partnerima pokrenuo Mediatoolkit – media monitoring tool. Do danas, oni prate više od 10M web izvora, uključujući male i velike web stranice, društvene medije itd. Nekoliko godina kasnije, 2018. godine, pokrenuli su i Bornfight kao zasebnu kompaniju, koja je samo godinu dana kasnije izabrana kao agencija godine od strane Awwwards. Sa startapima će podeliti svoje iskustvo na temu – Od dve osobe do 200 ljudi – šta smo naučili?

NENAD ILIĆ, Account Manager/Innovation Lead, DIRECT MEDIA United Solutions, smatra da je važno deliti znanje, jer napredak ne zavisi samo od toga koliko smo spremni sami da učimo, već i od toga koliko učimo druge. Nenadova supermoć je Excel, a u sklopu mentorskog programa smartEdu, do sada je obučio preko 2500 mladih ljudi. Kao neko ko je na izvoru inovacija u advertajzing industriji, Nenad u kolaboraciji sa inovativnim preduzetnicima vidi budućnost rasta oba sektora. Na poziciji Innovation Lead u DIRECT MEDIA United solutions, posvećen je upravo iznalaženju novih modela za unapređenje poslovanja agencija i komunikaciju brendova. Na festivalu KAKTUS 2019 u okviru programa edukacija i mentorstva, sa startapima će podeliti iskustva u oblasti Media.

Programe mentorstva i edukacije za startupe na festivalu KAKTUS 2019 otvoren je za sve zainteresovane preduzetnike iz regiona Jugoistočne Evrope (Srbija, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Grčka, Crna Gora, Severna Makedonija, Rumunija i Albanija). Program će obuhvatiti startupe iz MarTech (marketing, oglašavanje, društvene mreže, komunikacije, IoT, sadržaj, analitika, podaci, mašinsko učesnje, AI…), Gaming i FinTech (blockchain) industrije, u svim fazama razvoja (Alpha, Beta, Growth).

Edukacija i mentorske sesije za startape obuhvatiće teme iz različitih oblasti biznisa, marketinga, komunikacija, digitala i medija, a koje će voditi priznati stručnjaci iz ovih oblasti iz Srbije, regiona i Evrope.

Edukacija i mentorske sesije za sve zainteresovane startape su besplatne. Prijave su otvorene do 20. septembra. Formular za prijavu dostupan je na sajtu https://kaktus.rs/dan-inovacija/

Takođe, u okviru Danu inovacija na festivalu KAKTUS 2019, biće održano finale MarTech Challenge 2019 takmičenja za startape u oblasti marketinga koje organizuje DIRECT MEDIA United Solutions u saradnji sa partnerima među kojima je i Marketing mreža. Svi startapi koji se budu prijavili za takmičenje imaju mogućnost učešća na mentorskim sesijama na Kaktus festivalu.

Više informacija o festivalu KAKTUS 2019 pronađite na sajtu https://kaktus.rs/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!