Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Poznati finalisti The Cresta Awards

SVET – Creative Standards International objavio je spisak finalista 22. po redu dodele nagrada The Cresta Awards. Agencije Forsman & Bodenfors Gothenburg i Impact BBDO Dubai imaju najviše finalista (po 15). Iz Hrvatske u finalu se našla agencija Bruketa & Žinić OM sa kampanjom „Stavite se u njihove cipele“ koja je rađena za Unicef.
The Cresta Awards obuhvata 12 glavnih kategorija: TV/Cinema/Online Film, Integrated Campaigns, Press, Outdoor, Ambient Media, Direct Marketing, Radio, Design, Promotions & Incentives, Branded Entertainment, Crafts i Interactive. Radovi se ocenjuju na osnovu svega dva osnovna kriterijuma: originalnost kreativne ideje i kvalitet njene realizacije.
U finalu ove godine našle su se i agencije – Leo Burnett Francuska, Serviceplan (Minhen), CHI & Partners (London), Åkestam Holst (Stokholm), Heimat (Berlin), McCann Erickson (Njujork), kao i Publicis Conseil (Pariz) i dr.

Više informacija o finalistima i The Cresta Awards pronađite OVDE.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!