Viralni video agencije Saatchi & Saatchi Beograd koji tematizuje problem nasilja u porodici dobio je bronzanu Cresta nagradu u kategorijii TV/Cinema/Online Film.
Viralni video „Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života” zajednički su realizovali Saatchi & Saatchi Beograd, Fond B92, Direct Media PR i platforma i-pyro. Video je nakon samo nedelju dana od postavljanja na internet dostigao brojku od preko tri miliona pregleda, što je pokrenulo veliku debatu o nasilju u porodici, koja je veoma brzo, zahvaljujući izveštavanju medija iz celog sveta o ovom apelu anonimne devojke, žrtve nasilja, izašla van lokalnih okvira i dovela ovaj problem u fokus međunarodne javnosti. Pokretanje ovog pitanja rezultiralo je osnivanjem dve nove Sigurne kuće na teritoriji Srbije.
Cresta nagrade se dodeljuje već 21. godinu u Njujorku za najbolja dostignuća u kreativnoj industriji. Finalisti su izabrani od strane žirija koji sačinjavaju internacionalno priznati profesionalaci iz oblasti advertajzinga, a pobednike zatim bira žiri sastavljen od kreativnih direktora iz najznačajnijih svetskih kreativnih agencija.
Spisak svih nagrađenih pogledajte na http://www.cresta-awards.com/2013/