Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Poznata imena dobitnika prestižnih Mark Awards 2025 priznanja

spot_img

Marketing mreža objavila je imena dobitnika prestižnih Mark Awards priznanja koja će, 28. oktobra na svečanoj ceremoniji u Sava Centru, biti uručena stručnjacima iz kompanija u Srbiji za lične poslovne i profesionalne uspehe. Za priznanja ove godine nominovano je čak 39 stručnjaka, a stručni žiri doneo je odluku da nagradi njih deset u 11 kategorija, koji su u 2024/25. godini ostavili trag na tržištu Srbije.

U kategoriji Chief Marketing of the Year nagrada je pripala Bojani Knežević, Head of Marketing and Corporate Affairs, Air Serbia, dok je Zorana Antić, Marketing Director Skin Care Adria-Balkan, L’Oreal, dobitnica priznanja u kategoriji Chief Marketing Officer of the Year – Multi Country.

Arsenije Ivanović, Head of Creative and Campaigns, Shoppster, proglašen je dobitnikom u24 kategoriji Brand Manager of the Year. Jelena Šarenac Gavrilović, direktorka za korporativne komunikacije, Henkel Srbija i Henkel Adria, istakla se u kategoriji PR/Corporate Communications Manager of the Year, a stručni žiri doneo je odluku da joj dodeli i Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke.

Employer Branding Manager of the Year je Katarina Stevanović, Employer Branding and Communications Partner, Nordeus. Digital Marketing Manager of the Year je Dijana Vučković, Digital Communications and Media Manager, Forma Ideale, a CSR/ESG Manager of the Year je Ana Boroš Todić, Senior Corporate Communication Expert, A1 Srbija.

Anđela Đurić, Brand Manager Multicounty, L’Oreal Adria-Balkan, osvojila je nagradu u kategoriji Rising Star of the Year, za marketing profesionalce do 30 godina. Velibor Mudrić, Senior Brand Manager – Adriatics, Nomad Foods (Frikom), osvojio je titulu Brand Innovator of the Year, dok je Milena Đorić Gudurić, direktorka Sektora za marketing i komunikacije, AikBank ad Beograd, dobitnica u kategoriji Super Hero of the Year, za marketare koji su, uprkos brojnih krizama i izazovima tržišta hrabro nastavili sa komunikacijom ka ciljnom grupom.

Žiri Mark Awards činilo je 15 uglednih profesionalaca – direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije. Ove godine žiri je radio u sastavu – Aco Tomašević, CEO, Neoplanta; Đorđe Vuksanović, Senior Transformation Director, A1 Srbija i A1 Slovenija; Dragana Dimitrijević, Growth Director, AMA Group; Igor Vranjković, Marketing Director, Heineken Hrvatska; Jelena Goločorbin Stojadinović, Managing Director, Salveo CEE East; Kristina Milinčić, generalna direktorka, Sava Centar; Maja Saveljić, direktorka sektora marketinga i komunikacija, UNA; Marina Bulut, CEO, Baby Food Factory; Miloš Milutinović, generalni direktor, DP Lux Group – Belodore; Nataša Bojanić Brukner, Executive Director, Leo Burnett; Nataša Filipović, Managing Director, Ovation BBDO; Nikola Maravić, Senior Director Global Marketing, Carlsberg Group (Danska); Srđan Maletić, CEO, Intesa Invest; Violeta Kovačević, Group CFO, MK Group; Vladimir Đorđević, CEO, Paysera Serbia i Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža.

Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je nagrada kojom Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.

Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije, Mark Awards nagrade dodeljuju se pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.

Više informacija i spisak dobitnika sa biografijama i obrazloženjima članova žirija dostupno je na sajtu https://mark-awards.rs/dobitnici/ .

Ovogodišnji partneri Mark Awards su Sava Centar i Ananas E-commerce, kreativna agencija partner je Ovation BBDO, dok je medijski partner UNA TV.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!