Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Tijanom Adamov, direktorkom agencije Scholz&Friends.
„Ono što je sigurno je da je za mene poverenje deo efikasnosti. Poverenje znači da smo sigurni da nam druga strana želi dobro i da ne gubimo vreme da to proverimo. Zato je bitno imati partnere kojima verujemo. Poverenje se gubi ako su parametri uspeha nejasno postavljeni. Agencije nemaju uticaj na sve element koji utiču na uspešnost klijentovih ciljeva. Uvek glasam za podizanje nivoa stručnosti, jer to između ostalog povećava poverenje osnažujući kapacitete i argumentaciju svih aktera. Osnivač Scholz&Friends-a Jirgena Šolc je lepo sažeo: “To je prava vizija. Možete je nazvati prijateljstvo, možete je nazvati iskrenost, možete je nazvati poštovanje, možete je nazvati poverenje, možete je nazvati ljubav. Sve to možete videti u našim interakcijama sa klijentima, potrošačima i našim zaposlenima.“