Marketinški guru Ditmar Damen, koji iza sebe ima više od 20 godina rada u Hamburgu, Los Anđelesu, Minhenu, Njujorku i Beču, za Blic govorio je o prednostima digitalnog brendiranja i najvećim izazovima u svetu marketinga.
Što se tiče najvećih izazova u marketingu, Ditmar kaže da se krećemo od AKCIJE izazvane marketingom ka INTERAKCIJI koju pokreće potrošač. Potreban nam je tečan sadržaj, tečne poruke, tečan marketing. „Digitalni mediji su u mogućnosti da ponude specifičan OUTPUT koji je potrošaču potreban u realnom vremenu. Paralelno, obezbeđuju nam INPUT koji nam je neophodan kako bi predvideli koji je tip sadržaja potrošač želi da konzumira“, kaže Ditmar.
Prema njegovim rečima, nikada ne smete biti dosadni! „Moramo da se ističemo, da budemo relevantni i UZBUDLJIVI. U proseku primamo oko 6.000 poruka dnevno, a upamtimo svega 27. Preostalih 5.973 su dosadne, irelevantne i neubedljive.“
Ceo intervju pročitajte na portalu Blica.
Izvor i foto: Blic