today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Potencijalni modeli za kreiranje kreativne organizacije budućnosti

SVET – ADCE i Pi School predstavili su prvu ADCE Belu knjigu. Recept za preoblikovanje kreativne organizacije budućnosti, koji je rezultat 12 meseci istraživanja, intervjua, razmena i kolaboracija više od 90 aktivnih učesnika iz 21 zemlje.

Sa nazivom „Bela knjiga: Potencijalni modeli za kreiranje kreativne organizacije budućnosti“, dokument daje procenu ključnih problema u kreativnoj industriji i preporučuje alternativne pristupe za razmatranje organizacijskih modela, uz korišćenje simulacija i prototipa kako bi uočio potencijalne mogućnosti i izazove primene novih modela.

Dokument najpre identifikuje četiri glavna pokretača koji su potaknuli potrebu za alternativnim poslovnim modelima. To su rast marketinških tehnologija i nove dimenzije upotrebljivosti podataka, kulturalne promene na strani potrošača u odnosu sa novim medijskim kanalima, raskol između kreativnih talenata i tradicionalnih radnih modela te preuzimanje agencija od strane konsultantskih i tehnoloških organizacija.

Dokument navodi i četiri glavna problema koji se javljaju zajedno s tim pokretačima: nedostatak inovacijske kulture, nedostatak tehnološke integracije, nedostatak centričnosti klijenta i problem privlačenja talenata.

Nakon navođenja niza rešenja za svaki od ovih problema, rad ukazuje na šest uspešnih trendova, uz savete za njihovu implementaciju. Ovi trendovi su 1) Nužnost da se periodično redefiniše sopstveni poslovni model. 2) Spoznaja da talenti trebaju fleksibilnost. 3) Popularizacija in-house agencijskih modela. 4) Razmatranje dizajna kao discipline povezane sa svim ostalim, a time i potrebe za uspostavom dizajnerske organizacije. 5) Konstantno rastuća važnost dizajna temeljenog na iskustvima. 6) Usvajanje start-up načina razmišljanja na temelju eksperimentisanja i neuspeha kao načina za pronalaženje pravog poslovnog modela.

Ceo izveštaj možete preuzeti ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!