Na domaćem tržištu prvi put je dostupna MolEclipp usluga koja kompanijama i pojedincima omogućava praćenje društvenih mreža, poput Fejsbuka, Tvitera, LinkedIna, kao i drugih, manje popularnih mreža. Prepoznavši značaj i ulogu Interneta kao izuzetno uticajnog medija, nova usluga agencije RealTime Clipping pored informisanja o aktivnostima na sajtovima i društvenim mrežama, nudi i praćenje komentara, diskusija, kao i detaljnu analizu prisustva i delovanja na Internetu.
„Prednosti ovog naprednog softverskog rešenja su brzina, tačnost i jednostavna upotreba u skladu sa potrebama i zahtevima kompanija, ili zadatih ključnih reči koje sami odrede. MolEclipp nepogrešivo locira željene medijske objave izbegavajući nepotrebne sadržaje i na taj način štedi vreme i resurse dostavljajući potpunu informaciju. Ovim sistemom moguće je pratiti objave bez obzira na njihovu zastarelost“, izjavila je Andrijana Tomić, direktor poslovnog razvoja Real Time Group.
U vremenu kada se sve veći broj ljudi seli na Internet i raste potreba kompanija za praćenjem onlajn dešavanja, nova usluga ima za cilj da odgovori rastućim zahtevima savremenog načina poslovanja na domaćem tržištu.