REGION – Leka Dedivanović, Business Development Director u agenciji McCann Podgorica, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Smatram da je učešće na BalCannesu od velike važnosti za sve koji se bave advertisingom. To je prilika da kreativne agencije pokažu svoj kvalitet i potencijal, ali i mesto na kojem će stručna javnost dati svoj sud o realizovanim projektima. Brojna predavanja, paneli, prezentacije i radionice u okviru Weekend Media Festivala sjajna su prilka za razmenu znanja i ideja. Agencija McCann Podgorica prošle godine prvi je put učestvovala na BalCannesu. Kampanja za prevenciju raka dojke „Nemoj da zakasniš” uvrštena je među 25 najboljih kampanja u regionu. Mi smo jedina agencija iz Crne Gore čija kampanja je ušla u najuži izbor na ovom festivalu i veoma smo ponosni na taj uspeh i nadamo se da će i ove godine neki od radova koje smo pripremili biti među 25 najzanimljivijih koji će biti predstavljeni u glavnoj festivalskoj dvorani.“
Podsećamo vas da je rok za prijavu radova za BalCannes produžen do 8. septembra. Više informacija pronađite na sajtu http://www.balcannes.com/vijesti