Druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije u organizaciji Hrvatskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (HURA) počinje 5. septembra 2012. kada u Zagreb dolazi Sam Moorthy, poznati međunarodni trener koji će održati radionicu na temu prezentacijskih veština.
„Prezentacija spada među osnovne poslovne veštine zbog čega je važnost dobrog prezentovanja još veća – nemojte držati predavanje nego ispričajte priču“, kratko je tom prilikom izjavio Moorthy.
To umeće doprinosi boljim poslovnim rezultatima i lakšem ostvarenju ciljeva, a često pomaže u karijeri. Učesnici ove HOWtoWOW akademije stoga mogu u opuštenom i interaktivnom okruženju očekivati jednostavne i praktične savete, dobre i ne baš tako dobre primere sa najčešćim greškama, ali i najupečatljivijim elementima, i najbitnije, priliku za uvežbavanje pripreme i prezentovanje u okruženju bliskom stvarnom u kojem će se smenjivati u ulozi publike i prezentera.
Svi polaznici ovog specijalizovanog stručnog treninga dobiće posebnu diplomu HOWtoWOW akademije.
HOWtoWOW akademija obuhvaća seriju od sedam specijalizovanih stručnih radionica za marketinške stručnjake, koje će se održavati svakog petog u mesecu od septembra 2012. do marta 2013. godine na teme: prezentacijske veštine, marketinška metrika, medijsko planiranje, brend arhitektura i strategija, strateško planiranje, zvučni brending i video produkcija.
Svi zainteresovani više informacija mogu pronaći na internet stranici www.hura.hr/how-to-wow.