Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Počinje druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije

Druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije u organizaciji Hrvatskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (HURA) počinje 5. septembra 2012. kada u Zagreb dolazi Sam Moorthy, poznati međunarodni trener koji će održati radionicu na temu prezentacijskih veština.
„Prezentacija spada među osnovne poslovne veštine zbog čega je važnost dobrog prezentovanja još veća – nemojte držati predavanje nego ispričajte priču“, kratko je tom prilikom izjavio Moorthy.
To umeće doprinosi boljim poslovnim rezultatima i lakšem ostvarenju ciljeva, a često pomaže u karijeri. Učesnici ove HOWtoWOW akademije stoga mogu u opuštenom i interaktivnom okruženju očekivati jednostavne i praktične savete, dobre i ne baš tako dobre primere sa najčešćim greškama, ali i najupečatljivijim elementima, i najbitnije, priliku za uvežbavanje pripreme i prezentovanje u okruženju bliskom stvarnom u kojem će se smenjivati u ulozi publike i prezentera.
Svi polaznici ovog specijalizovanog stručnog treninga dobiće posebnu diplomu HOWtoWOW akademije.
HOWtoWOW akademija obuhvaća seriju od sedam specijalizovanih stručnih radionica za marketinške stručnjake, koje će se održavati svakog petog u mesecu od septembra 2012. do marta 2013. godine na teme: prezentacijske veštine, marketinška metrika, medijsko planiranje, brend arhitektura i strategija, strateško planiranje, zvučni brending i video produkcija.

Svi zainteresovani više informacija mogu pronaći na internet stranici www.hura.hr/how-to-wow.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!