Četvrta po redu konferencija Digital Day 2014 biće održana 7. maja u Beogradskom Domu omladine, najavili su organizatori. I ove godine, konferencija Digital Day ugostiće neke od najvećih stručnjaka iz oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji će svoje znanje i iskustvo stečeno na razvijenijim tržištima podeliti sa našim posetiocima.
Tema ovogodišnje konferencije je „Povezani u pokretu“ (Connected in Motion) i predstavlja spoj mobilnog marketinga i sve popularnijih društvenih mreža. Činjenica je da društvene mreže čine svakodnevicu većine nas, a sadržaj na njima konzumiramo i delimo preko mobilnih smart telefona i tablet uređaja. Razmena digitalnog sadržaja u pokretu je trend koji nam nameće sve brži način života i dostupnost mnogobrojnih društvenih mreža.
Predavači koji su do sada potvrdili svoje prisustvo na ovoj stručnoj konferenciji su Ionel Naftanaila, ispred IAB Europe, project manager zadužen za implemantaciju samoregulativnog OBA Framework-a, zatim veteran digitalnog marketinga Rupert Slejd, jedan od lidera agencije PhD Worldwide za Centralno-Istočnu Evropu, koji je pre dve godine oduševio posetioce Digital Day-a 2012, dok će Emil Pawlowski, direktor metodologije kompanije Gemius u Poljskoj i Akos Szabo, ispred Mađarske digitalne agencije Adaptive Media, govoriti o temama iz oblasti sve popularnijeg mobilnog marketinga. Calin Rotarus, jedan od najiskusnijih stručnjaka digitalnog marketinga na Rumunskom tržištu, govoriće nam o ponašanju različitih generacija na društvenim mrežama.
Promotivni period za kupovinu ulaznica trajaće do 19. marta, a možete ih poručiti putem online prijave na sajtu IAB Serbia.