Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

„Pink“ i dalje najgledaniji

Najgledanija komercijalna televizija sa tokom aprila bila je TV Pink, pokazuju poslednji podaci agencije za istraživanje gledanosti AGB Nielsen. Žestoka borba na medijskom nebu Srbije, koja je vođena poslednje dve godine među komercijalnim emiterima, nije rezutirala ozbiljnijom promenom bar kada su pozicije koje nacionalni emiteri zauzimaju u ukupnoj gledanosti. Već sedam godina, neprikosnoveno prvo mesto zauzima Radio televizija Srbije među svim medijskim kućama, dok je TV Pink lider na listi gledanosti komercijalnih televizija. Ovu poziciju Pinku, i pored pravog medijskog rata koji je vođen, Prva srpska televizija nije uspela da ugrozi od kada je pre dve godine preuzeo grčki medijski magnat i neprikosnoveno drži treću poziciju, koju je ranijih godina imala TV B92, pokazuje istraživanje. Iako su i jedna i druga TV kuća, gledaocima ponudile nove i sveže formate i uložile dosta novca u program, u podeli medijskog kolača ova dva emitera, za koje se nezvanično tvrdi da imaju istog vlasnika grčku TV Antenu, više konkurišu jedna drugoj nego Pinku.

PINK
U televiziji Pink kažu da u kategoriji komercijalnih emitera nemaju premca.
– Televizije više ne prodaju sekunde po fiksnoj ceni, već tek kada stignu rejtinzi znaju koliko su prethodnog dana zaradili -kaže direktor PR sektora “Pink media group” Darko Popović. Na ovoj televiziji ubedljivo je najgledaniji zabavni program i emisije poput “Zvezde Granda”, “Trenutak istine”, “Sve za ljubav”.
– U novom terminu, “Nacionalni dnevnik” postiže sjajnu gledanost. Poređenja radi, u proseku su naše vesti tri do četiri puta gledanije od centralnih vesti B92 i duplo gledanija od centralnih vesti “Prve TV”, kaže Popović.

RTS
– Najgledanije emisije su Dnevnik 2, Slagalica, Beogradska hronika, Jutarnji program… Zahvaljujući prenosima najatraktivnijih i najvećih sportskih događaja iz zemlje i sveta, sportski program RTS je takođe najgledaniji u Srbiji – kažu u RTS-u. Serijski program je takođe obarao rekorde gledanosti. Filmski program RTS-a je četvrtu godinu zaredom najgledaniji u Srbiji.

TV B92
– TV B92, negujući tradiciju jakog informativnog programa, u najgledanije emisije ubraja sva dnevna izdanja vesti, naročito u terminima od 16, 18.30 i 23 sata. Na našem programu dobar rejting kod imaju i emisije Utisak nedelje, Između dve vatre i blok crtanih filmova – kažu u TV B92. Poslednjih godinu dana ova televizija je dala veliki prostor sportskim događajima, poput teniskih turnira ili Lige Evrope.

TV Prva
– Imamo najdinamičniji i najbrži rast gledanosti. Primera radi, samo u udarnom terminu povećali smo gledanost za više od 60 odsto u odnosu na 2010. i zadržali smo apsolutnu dominaciju u tom terminu – kaže PR menadžerka TV Prve Slađana Paunović. Serijski program na ovoj televiziji je apsolutno neprikosnoven. Najpopularniji tok šou Veče sa Ivanom Ivanovićem ostvaruje u proseku 30 odsto učešća u gledanosti i ima auditorijum od 2 miliona ljudi, navode u ovoj televiziji.

Izvor: Blic

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!