today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pet brendova koji znaju zašto i kako koristiti Pinterest

Sve popularniji Pinterest ne treba posebno predstavljati. O njegovoj vizuelnoj primamljivosti sve govore – slike. No o njegovoj ulozi u svetu društvenih mreža nešto više reći će nam brojke.
Predviđa se da će do kraja ove godine Pinterest u SAD-u imati 40 miliona aktivnih korisnika mesečno, da generiše četiri puta veći promet prema internet stranicama od Twittera i čak 27 odsto veći od Facebooka, te da je 47 odsto korisnika u SAD-u obavilo kupovinu na osnovu preporuka s ove platforme.
Potencijal Pinteresta kao marketinškog alata prepoznale su i mnoge kompanije, a evo i nekoliko primera kako ga koriste da pratioce pretvore u kupce.

Whole Foods
Od svog prvog pina kao jedan od prvih brendova na Pinterestu 2011. godine do danas, američki lanac supermarketa specijalizovanih za prirodnu i organsku hranu, Whole Foods, okupio je zajednicu od više od 210 hiljada pratilaca.
Njihova komunikacija na Pinterestu može se uzeti kao školski primer dobrog poznavanja ciljne publike te planiranja i sprovođenja strategije vizuelnog content marketinga, a s ciljem povezivanja s korisnicima na osnovi zajedničkih vrednosti, hobija i strasti.
Na 60 boardova koji variraju od tematskih recepata, zanimljivih kuhinja, ”uradi sam” ideja za vrt ili predloga pakovanja školske užine, Whole Foods dosad je pinao ili repinao više od 4.200 fotografija, sarađivao je s influencerima i drugim brendovima i prikupljao user generated content.

Sephora
Kao društvenu mrežu koju više voli ženska publika, poznati lanac Sephora iskoristio je stavljajući naglasak na interaktivno iskustvo kupovine. Njihova strategija temeljila se na integraciji Pinteresta s vlastitom internet stranicom i newsletterom, olakšavajući pinanje i podstičući korisnike da podele svoje kozmetičke liste želja, recenzije proizvoda, savete o lepoti…
Rezultat? Prema rečima Sephorinog digitalnog sektora, pratioci s Pinteresta na njihove proizvode troše više od Facebook fanova, i to nemalih 15 puta više, a pineabilni e-mailovi po pravilu izazivaju veću aktivnost korisnika, među kojima je jedan e-mail dobio više od 14 hiljada repinova.

Jetsetter
Kada je o turizmu reč, zadivljujuće fotografije iz različitih delova sveta, doživljaji, iskustva, ideje i inspiracija za planiranje putovanja sami po sebi su dobitna kombinacija za izgradnju brand awarenessa pomoću Pinteresta. No Jetsetter, kompanija koja nudi jeftina svetska luksuzna putovanja, otišla je korak dalje, a u tome joj je pomogla jednostavna taktika aktivacije korisnika.
Organizovajući nagradni konkurs za najbolje content curatore, Jetsetter je pozvao svoje pratioce da slože tematski board koji prikazuje njihova najdraža, odnosno idealna odredišta. U roku od mesec dana okupio je kolekciju od više od 50 hiljada fotografija, a tokom konkursa promet prema internet stranicama s Pinteresta porastao je za 150%, dok je bounce rate pao od 10 do 15%. Danas na Pinterestu Jetsetter prati gotovo 4,5 miliona pratilaca.

Mashable
Kao nezavisni portal s vestima iz oblasti digitalne kulture, društvenih medija i tehnologije, Mashable odlično poznaje svoje čitaoce, a njihove interese prati i na svom Pinterestu.
Pored boardova koji su posvećeni tehnologiji i gadžetima, humoru i praktičnim sadržajima, poput WordPress saveta za početnike ili mobilnog bontona plasiranih u vizuelno dopadljivom obliku pogodnom za deljenje, Mashable je putem Pinteresta pokrivao i festival SXSW, uz fotografije i infografike, ali i članke sa svoje internet stranice. Uzevši u obzir da oba korisnicima služe za razmenu dobrih ideja i inspiracije, SXSW i Pinterest odlično se međusobno nadopunjuju, a Mashable je to znao prepoznati i iskoristiti u svoju korist.

General Electric
Šta je sa B2B kompanijama i vizuelno “neatraktivnim” industrijama? Sa 23 hiljade pratilaca, General Electric dokazuje da i njihovu priču mogu ispričati slike. Premda isključivo ličnim, ali vrlo kvalitetnim vizuelnim sadržajima, poput infografika, gifova, zadivljujućih fotografija i duhovitih meme sadržaja, General Electric uspeva privući publiku, a da ne deluje prodajno i samopromotivno.
Boardovima poput Badass Machines, Brilliance in Motion, ali i Hey Girl, koji stavlja Thomasa Edisona na mesto Ryana Goslinga, General Electric uspeo je korisnicima predstaviti svoje ljudsko lice i stvoriti utisak težine i značaja svog delovanja za našu svakodnevicu.

Izvor: Jasno & Glasno
Autor: Mila Perović

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!