REGION – Weekend i HURA nastavljaju Balcannes revijom najboljih reklamnih agencija iz šest zemalja regije, a prijave za ovogodišnje izdanje traju do 1. septembra 2014.
BalCannes je najbolja prilika agencijama iz regije da se sa svojim najkvalitetnijim projektima prezentuju potencijalnim klijentima oglašivačima i prošire svoje poslovanje izvan matične zemlje. BalCannes za to nudi platformu putem petominutne prezentacije radova u glavnoj dvorani Weekend u sklopu programa festivala, BalCannes Yellow Pages regionalne online baze reklamnih agencija putem kojeg su dostupni oglašivačima tokom cele godine, screening sessiona prijavljenih radova na Weekend Media Festivalu i cele stranice u specijalnoj knjizi Media Marketinga.
Ujedno, deo takmičara učestvovaće u seriji BalCannes panel rasprava koje će aktuelizovati relevantne teme iz industrije, a Media Marketing dodelit će posebno priznanje najboljoj BalCannes agenciji u regiji. Među novostima ovogodišnje revije ističu se dve nove kategorije: niskobudžetne kampanje za projekte koji su realizovane unutar ukupnog medijskog budžeta do 50.000€, te posebna kategorija GHOST u kojoj agencije mogu prijaviti radove koji nikada nisu bili realizovani.
Za više informacija posetite www.balcannes.com.