Marketing mreža, četvrtu godinu za redom, nastavlja da ističe, promoviše i nagrađuje najuticajnije marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, u okviru projekta Mark Awards. Nominacije su otvorene do 30. septembra na sajtu www.mark-awards.rs
Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.
Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije, Mark Awards nagrade dodeljuju se pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.
“Nakon veoma uspešnih prethodnih izdanja Mark Awardsa, Marketing mreža, i ove godine, dodeliće priznanja stručnjacima iz kompanija koji su odbacili stare načine poslovanja i odlučili da budu drugačiji. Stručnjacima koji su odabrali da budu izvanredni i da se izdignu iznad kulture istovetnosti – izuzetnim rezultatima. Mark Awards nastavlja da nagrađuje pojedince za lične poslovne i profesionalne uspehe, koji svojim radom ostavljaju trag na tržištu i koji su lideri u svom poslu. Nagradićemo pojedince koji inspirišu, motivišu i podstiču da i sami dosegnemo rezultate, a što ih i čini izuzetnim!“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreže, koja je organizator projekta Mark Awards, i pozvala sve kolege da se nominuju za prestižna priznanja.
Na konkurs za nagrade Mark Awards mogu da se prijave svi marketing i komunikacijski stručnjaci iz kompanija u Srbiji, koji smatraju da su svojim radom i delima ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji. Na konkurs za Mark Awards priznanja mogu da se nominuju i marketing i komunikacijski stručnjaci iz regiona koji vode više tržišta, među kojima je i tržište Srbije, s tim što u formularu za nominacije navode realizovane projekte i postignute rezultate isključivo za tržište Srbije.
Stručnjaci iz kompanije mogu se nominuju u jednoj od 11 glavnih kategorija, lično ili da ih nominuje neko od kolega i saradnika iz kompanija, agencija ili medija sa kojima sarađuju. Pored toga, i ove godine biće dodeljeno Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke.
O tome ko će dobiti ovogodišnje Mark Awards nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i kompanija. Njihova imena biće objavljena u narednim danima.
Nominacje su besplatne, a više informacija o nagradi, Pravilnik i formular za nominacije dostupan je na sajtu www.mark-awards.rs
Vizuelno rešenje Mark Awards 2024, pod sloganom „Mark the future, lead the way“, potpisuje agencija Ovation BBDO.