Konkurs za godišnja UEPS priznanja najuspešnijim agencijama, kompanijama i pojedincima za ovu godinu zvanično je otvoren.
Ove godine uvedeno je nekoliko novih kategorija – Kampanja koja promoviše nacionalne vrednosti i tradiciju, Međunarodna kampanja adaptirana za domaće tržište, potom Digitalna influenser kampanja i Kampanja kreirana uz pomoć AI (*ove kampanje ne mogu biti prijavljene u drugim kategorijama)…
Priznanja se dodeljuju za ostvarene radove u struci koji su nastali od 1. decembra 2022. do zaključenja ovogodišnjeg konkursa. Nagrade se ove godine dodeljuju u 20 kategorija, sa trideset potkategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnija i najkreativnija rešenja u oblasti tržišnih komunikacija.
Dodela prestižnih priznanja kao i prethodnih godina, biće upriličena na svečanosti povodom Dana UEPS-a. Prijave radova otvorene su do do 1. decembra 2023. godine.
O uslovima ovogodišnjeg konkursa više na linku