Sada znamo šta fali eksplicitnim bilbordima koji su prošle nedelje iznenadili Beograđane i Banjalučane. Fali im jedan prst pored „srednjaka“. O čemu se radi?
Novembar je mesec muškog reproduktivnog zdravlja i tim povodom, advertajzing agencija Ovation, u partnerstvu sa udruženjem Superbrke iz Banje Luke, pokrenula je ovu šokantnu kampanju kako bi podigli svest o kanceru testisa.
Ovo je i najučestaliji rak među muškarcima do 40 godina starosti, pre svega kod mlađeg dela ove populacije. Fotografije muškaraca koji pokazuju srednji prst, ali pomalo deformisanom šakom – bez jednog „testisa“, za ovu kampanju prepoznatljivim stilom potpisuje renomirani svetski fotograf iz Beograda, Vladimir Milivojević Boogie.
„Kontroliši se malo – Ne odbijaj da pregledaš testise“, poziv je mlađim muškarcima da ne forsiraju osionost gde mu mesta nema, ali je ujedno i ohrabrenje za one koji se sa kancerom testisa bore, jer je ovu bolest moguće lako pobediti ukoliko se otkrije rano.