Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Osnovano samoregulatorno telo u oblasti oglašavanja u Srbiji!

Formiranjem Nacionalne asocijacije za etičke standarde u oglašavanju (NAESO), Srbija je dobila važno samoregulatorno telo koje će u partnerstvu sa svim akterima medijskog tržišta, državnim institucijama, strukovnim asocijacijama i međunarodnim organizacijama raditi na promociji etičkih standarda u oglašavanju i marketinškim komunikacijama.

NAESO je registrovan prošle nedelje, a tim povodom u Hotelu Marriott Beograd 11. aprila održana je Svečana skupština na kojoj je ukupno 16 kompanija i predstavnika više udruženja potpisalo pismo o nameri. Članice NAESO su pravna lica čije su poslovne aktivnosti vezane za oglašavanje, dok u statusu pridruženih članica i partnera mogu da se nađu i neprofitne, nevladine organizacije i asocijacije.

Poštovanje i primena etičkih standarda u oglašavanju doprineće unapređenju i razvoju medijskog tržišta u Srbiji, a benefite doneti svim akterima – od oglašivača, marketinških agencija, medijskih izdavača i potrošača. U planu rada asocijacije, koji je predstavljen prisutnima, posebna pažnja je posvećena učlanjenju u Evropsku alijansu za standarde u oglašavanju (EASA).

„Uspostavljanje samoregulatornog tela važan je korak u regulisanju odnosa u oblasti marketinških komunikacija i oglašavanja. Njemu je prethodila izrada Kodeksa marketinških komunikacija koji je usklađen sa lokalnim i evropskim regulatornim principima, i na kojem je radio stručan tim nekoliko godina unazad. Kontinuirana komunikacija sa kolegama iz različitih evropskih zemalja i partnerima iz sektora omogućila je da ideja o kreiranju ovog tela sazre i sada bude i realizovana,“ rekla je Vanda Kučera, koordinatorka Radne grupe za formiranje NAESO.

„Svoju misiju NAESO će ostvarivati pružanjem stručnih saveta i tumačenja u vezi sa primenom Kodeksa markrtinških komunikacija, proverom pritužbi na račun oglasnih poruka i kampanja, stalnim edukativnim aktivnostima, kao i saradnjom sa svim organizacijama i asocijacijama koje su zainteresovane, odnosno mogu da pruže određenu ekspertizu. U ovoj fazi naročito je važno da svi koji se bave marketinškim komunikacijama prepoznaju prednosti koje samoregulativa sa sobom nosi i podrže razvoj i rad NAESO”, objašanjava Jelena Ivanović, izvršna direktorka novoformirane asocijacije.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!