Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Oprezno prelazite ulicu!

SVET – Francuska agencija Serviceplan osmislila je i realizovala veoma zapaženu outdoor kampanju, kako bi podigla svest pešaka o nepropisnom prelasku ulice na crvenom svetlo.

Oni su postavili interaktivni digitalni bilbord na pešačkom prelazu u jednoj od najprometnijih ulica u Parizu. Bilbord je bio opremljen senzorom pokreta, zvučnicima i kamerom. Svaki put kada bi pešak prešao na crveno svetlo bilbord bi ispuštao zvuk kočenja i škripanja guma automobila. Uplašena lica pešaka projektovana su direktno na bilbord, sa porukom „Ne gledajte smrti u lice. Proverite svetlo na semaforu i bezbednost raskrsnice“.

Kampanja je za kratko vreme postala viralna, a uskoro će se naći na svim ulicama Francuske i biće pokrenuta social media kampanja.

Tokom godine čak 4.500 ljudi u Francuskoj pogine na pešačkom prelazu.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!