Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

OOH industrija u znaku Digital Out of Home-a

Sve što može da se digitalizuje biće digitalizovano, a sve što je digitalizovano biće automatizovano – ovom najavom otvoren je svetski kongres Out of Home industrije u Torontu.

Ovogodišnjem kongresu kao delegati prisustvovali su predstavnici domaće kompanije DPC Networks prenoseći najvažnije zaključke i informacije iz prve ruke.

Nakon što se OOH industrija na gobalnom nivou suočila sa krizom i izazovima ukazala se prilika za pronalaženje nove inspiracije i deljenje iskustava sa ciljem uspešnog prevazilaženja poteškoća. Promenili su se načini konzumiranja medija, kupovine i očekivanja od brendova. U prvi plan stavlja se briga o potrebama konzumera, deljenje istih vrednosti uz konkretne primere odgovornog poslovanja. Odluka o kupovini sada se donosi na osnovu ponašanja brendova, koje ne samo da proklamuju, već i primenjuju u praksi. Uz sve to, očekuje se kreativan pristup i novi uzbudljivi načini za prenošenje poruke.

Digitalni mediji nisu više tema sama po sebi jer su sveprisutni. Vreme provedeno uz digitalne medije, u periodu od 2019. do 2021. uvećalo se za 73 minuta, dostigavši neverovatnih osam sati dnevno, navodi Jeff Greenspoon iz Dentsu International. Ovo je prepoznato kao jedan od važnih faktora koji utiču i na ubrzanu transformaciju OOH industrije jer najsavremenija tehnologija pruža nesagledive mogućnosti. Uz to potrebno je promeniti i način razmišljanja i DOOH posmatrati kao Digital, jer oba zadovoljavaju iste osnovne postulate: obraćaju se ciljano, u pravom trenutku, na pravom mestu, sa pravom porukom relevantnom za korisnika integrišući sadržaj poruke sa data driven podacima (Christian von den Brincken, Ströer).

Istaknuti predavači ukazali su i na mogućnost prodaje DOOH-a poput medija kao što je televizija, pomerajući fokus sa prodaje bazirane isključivo na lokacijama. Novi trendovi predviđaju dalju automatizaciju procesa prodaje i kupovine kroz programatic, čime bi se dodatno povećala brzina, fleksibilnost i ciljano oglašavanje, jer „DOOH je dokazano mediji koji najduže drži pažnju i povećava reach kampanje“- prema navodima Tim Bleakley, Ocean Ooudoor UK.

Predviđa se da će prihod od Digital Out of Home oglašavanja globalno dostići vrednost od ukupno 3,84 milijarde dolara, dok se trend povećanja ulaganja u DOOH uočava i na domaćem tržištu kao direktan odgovor na sve njegove prednosti.

Budućnost ne poznaje statatične formate, niti se fokusira na lokacije, već se nalazi tamo gde i konzumer, plasirajući personalizovanu poruku i sadržaj prilagođen za svakog pojedinca, zaključeno je na kraju ovogodišnjeg kongresa.

Autor teksta i foto: DPC Networks

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!