SVET – OMD Worldwide, agencija koja posluje u okviru Omnicom grupe, ostvarila je najbolje rezultate u osvajanju pitcheva za nove klijente od svih globalnih medijskih agencija u 2019, objavila je nezavisna međunarodna istraživačka agencija COMvergence.
U „Media Agency New Business Barometer“ izveštaju, OMD je na vrhu liste sa 2,02 milijarde USD realizovanog poslovanja ostvarenog kroz nove klijente. OMD je takođe na vrhu liste gledajući vrednost poslovanja zadržanog kroz pitcheve, uspešno zadržavši više od 1,2 milijarde USD prihoda, što je otprilike pola milijarde više od prvog sledećeg konkurenta.
Spomenuti izveštaj treći je nezavisni izveštaj koji pozicionira OMD na prvo mesto po uspehu u osvajanju novih klijenata u 2019. dok su globalni konsultanti R3 i istraživačka agencija RECMA isto objavili početkom ove godine. Sa stopom rasta od 6,1%, OMD je dramatično premašio prosečnu stopu rasta industrije procenjenu na 0,6%.
New Business Barometer izveštaj dolazi u trenutku kada je OMD proglašen i globalnom medijskom agencijom godine već drugu godinu za redom i to od strane magazina Adweek. Ovo je šesti put od 2010. godine da je OMD osvojio ovo vredno priznanje.
Više informacija pročitajte ovde.