U protekloj nedelji, u Beogradskom Lava baru, održano je još jedno druženje članova IAB Serbia pod nazivom IAB Network Cafe. Pored dobrog raspoloženja i kvalitetnog networking-a, članovi su imali priliku da se upoznaju sa nekim inovacijama na domaćem digitalnom tržištu, kao i primerima dobrih praksi i uspešnih kreativnih kampanja.
Druženju je prisustvovala i Veronika Sobolak, predstavnica kompanije Facebook iz Dablina, koja je održala prezentaciju pod nazivom “Zašto je Facebook značajan za vaš biznis?“. Veronika Sobolak je ukazala na činjenicu da je Facebook važan u poslovanju, kao i da ne mora da služi samo za zabavu, nego je i ozbiljan kanal komunikacije, navodeći podatak da u Srbiji postoji oko 3.8 miliona korisnika Facebook.
Rade Tričković iz agencije Httpool predstavio je zanimljivu i korisnu prezentaciju na temu stope angažovanja korisnika, kao globalnog trenda u merenju uspešnosti onlajn kampanje. Predstavnik Web Media Agency, Miloš Milošević, održao je prezentaciju pod nazivom “Angažovanje onlajn zajednice” u kojoj je predstavio načine na koje kompanije mogu da zainteresuju potrošače koji ih ne poznaju dovoljno dobro, te kako da pažljivo slušaju potrošače koji su im odani i nađu način da ih dodatno motivišu na interakciju. Ana Mirković i Boris Trivan najavili su početak rada Digital Communications Institute na našem tržištu prezentacijom “Why go digital?”.
Ivana Simić Golubović, predstavnica Egmonta, i Gabrijela Stjepanović, ispred IAB Serbia, predstavile su projekat pod nazivom “Diznijev vodič za bezbednost dece ne internetu”. Ovaj društveno odgovorni projekat u orgnizaciji kompanije Egmont, a po uzoru na uspešno realizovan projekat u Norveškoj, podržan je od strane IAB Serbia i njegovih članova, budući da ima za cilj zaštitu najmlađih korisnika od moguće zloupotrebe na internetu, kao i formiranje zdrave internet zajednice u Srbiji.
Više informacija pogledajte na sajtu IAB Serbia.