SVET – Dimitri Cologne, Catherine Sackville-Scott i Awie Erasmus iz agencije Ogilvy Social.Lab Belgium objavili su izveštaj „Social Media Trends 2024“, koji obuhvata ključne trendove i predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju društvene mreže.
„Za ovaj izveštaj procenili smo najznačajnija dešavanja u marketingu društvenih medija u 2023. godini, a zatim gledali u budućnost kroz prizmu kulture, sve vreme znajući da ništa nije izvesno u vezi sa 2024. osim da će biti značajne neizvesnosti“, navode autori izveštaja i dodaju: „Identifikovali smo 10 podtrendova, konsultovali smo naše talente u različitim odeljenjima, kancelarijama i regionima. Pored toga, ušli smo u kampanje i popili (virtuelnu) kafu sa nekim od marketinških stručnjaka naših klijenata kako bismo bolje razumeli u kom pravcu se kreće njihova industrija i na kraju sve to upakovali u širu sliku društvenih medija.“
Izveštaj je dostupan OVDE.