Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Održivost nije želja, održivost je neophodnost!

Marija Vićić, Executive Director u agenciji Two Rivers, na forumu IZAZOV 2023 biće moderator panela na temu „How to Make Advertising More Sustainable?„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori da li je budućnost oglašavanja održiva.

Da li je budućnost oglašavanja održiva?

Održivost nije želja, održivost je neophodnost. Ne samo u oglašavanju, već svuda i odmah. Potrošači ne kupuju više vrednost brenda, oni zahtevaju od brenda da plasiraju usluge i proizvode koje će im pomoći da vide ili osete jasan uticaj na okolinu ili budućnost.

Kako kampanje mogu da doprinesu društvenim promenama?

Inovativnošću, jačinom i pre svega iskrenošću. Kampanje u svom DNK imaju promenu. Nekad su to promene u našim navikama, nekad su to promene u naših shvatanjima, nekad su to promene značajne za celo društvo.

Da li je moralno stavljati znak jednakosti između “good” i “advertising”?

Advertajzing je onoliko dobar koliko doprinosi svojoj svrsi.

Održivost – izbor ili neophodnost za brendove?

Neophodnost.

Da li potrošači danas žele da gledaju reklamu koja prodaje proizvod ili ideju?

Potrošači sve manje gledaju reklame, a sve više traže priču. Iza dobre priče jeste dobra ideja.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!