Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Oblikovanje digitalnih ličnosti na Facebooku

Kako bismo bili sigurni da je zajednica korisnika na Facebookovoj fan stranici ona koju neka kompanija želi okupiti oko svog brenda, preko je potrebno detektovati njene karakteristike, interese, vrednosti i potrebe. To radimo tako što se služimo podacima dostupnima putem Facebook audience Insightsa.

Najbrojnija grupa korisnika unutar zajednice s vrlo sličnim i zajedničkim osobinama čini jednu digitalnu ličnost na Facebooku.

Da bismo uspešno komunicirali s tom zajednicom, nužno je razumevanje njenih ključnih karakteristika i dominantnih osobina, što nam pomaže da predvidimo kako one utiču na ponašanje korisnika na Facebook fan stranici.

U zavisnosti od interesa i ponašanja prema brendu, definišu se različite situacije za pojedinu ličnost (demografske karakteristike i slično). Zatim, određuje se motivacija korisnika, odnosno, odgovara se na pitanje zbog čega bi pojedina ličnost bila zainteresivana za proizvod ili uslugu koju brand nudi i na koji će način koristiti taj proizvod ili uslugu u odnosu na ostale korisnike.

Imajući na umu ta obeležja, kreiraju se različiti scenariji korištenja proizvoda ili usluga od strane pojedine Facebook ličnosti. Na temelju dobijenih zaključaka marketinške aktivnosti na Facebooku testiraju se postavljanjem pitanja “Da li bi to bilo zanimljivo/korisno personi X?”.

Razumevanje i prepoznavanje ključnih osobina zajednica na fan stranicama s kojima svakodnevno komuniciramo uvelike nam pomaže pri planiranju aktivnosti i kampanja. Cilj je ostvarivanje što je moguće boljih rezultata za kompaniju, ali i detektovanje i ispunjavanje potreba i želja članova zajednice fanova.

Ceo tekst pročitajte na Jasno&Glasno.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!