SVET – Treće izdanje PHNX nagrada privuklo je 1.050 kreativnih komunikacijskih rešenja, a žiri koji je online ocenjivao prijavljene radove činilo je više od 900 ljudi iz struke. Ovo je jedan od najraznovrsnijih žirija u svetu, a čine ga ne samo kreativci već i stratezi, oglašivači, lideri industrije, konsultanti i novinari.
Organizatori PHNX Awards objavili su detalje o četiri dobitnika Grand Prix nagrada.
GRAND PRIX FILM
Open Spaces – Burberry i Riff Raff Films (Velika Britanija)
GRAND PRIX PRINT
Bolje s Pepsijem – Pepsi i Alma DDB (SAD)
GRAND PRIX DIGITAL
Da niste mislili na Whopper? – Burger King i Publicidad Commercial MullenLowe (Guatemala)
GRAND PRIX DIZAJN
Tvrdi turban – Pfaff Harley-Davidson i Zulu Alpha Kilo (Kanada)
U kategoriji Strategija i tehnika nije dodeljen Grand Prix. Žiri je smatrao da je selekcija previše raznolika da bi se odabrao ukupni pobednik te da je svaki od kandidata za sebe zaslužio pohvalu.
Na takmičenju je dodeljeno ukupno 108 nagrada, među kojima 25 zlata.