Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Objavljeni dobitnici PHNX Awards 2022

SVET – Treće izdanje PHNX nagrada privuklo je 1.050 kreativnih komunikacijskih rešenja, a žiri koji je online ocenjivao prijavljene radove činilo je više od 900 ljudi iz struke. Ovo je jedan od najraznovrsnijih žirija u svetu, a čine ga ne samo kreativci već i stratezi, oglašivači, lideri industrije, konsultanti i novinari.

Organizatori PHNX Awards objavili su detalje o četiri dobitnika Grand Prix nagrada.

GRAND PRIX FILM
Open Spaces – Burberry i Riff Raff Films (Velika Britanija)

GRAND PRIX PRINT
Bolje s Pepsijem – Pepsi i Alma DDB (SAD)

GRAND PRIX DIGITAL
Da niste mislili na Whopper? – Burger King i Publicidad Commercial MullenLowe (Guatemala)

GRAND PRIX DIZAJN
Tvrdi turban – Pfaff Harley-Davidson i Zulu Alpha Kilo (Kanada)

U kategoriji Strategija i tehnika nije dodeljen Grand Prix. Žiri je smatrao da je selekcija previše raznolika da bi se odabrao ukupni pobednik te da je svaki od kandidata za sebe zaslužio pohvalu.

Na takmičenju je dodeljeno ukupno 108 nagrada, među kojima 25 zlata.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!