SVET – WARC je objavio rezultate svog WARC Media 100 izveštaja, koji predstavlja nezavisni globalni indeks medijske izvrsnosti.
Liste predstavljaju najnagrađivanije kampanje, medijske agencije, mreže, holdinge, brendove, oglašivače i zemlje, na temelju analize rezultata najvažnijih svetskih i regionalnih medijskih nagrada u svetu u 2022. godini.
Kampanja L’Enfant Bleu: Undercover Avatar, agencije Havas Sports & Entertainment Paris, najkreativnija je i najnagrađivanija medijska kampanja ove godine.
Druga na listi je kampanja brenda Pedigree – Dogvertising, agencije MediaCom Zagreb / Go2Digital Zagreb.
Treća na listi je kampanja Media That ‘Eats’ Pollution, agencije PHD London.
Najbojom medijskom agencijom proglašem je MediaCom New York, najbolja medijska mreža je Mindshare, a WPP najbolja holding kompanija. Najbolji brend je L’Enfant Bleu, a najbolji oglašivač Unilever.
Više informacija pronađite ovde.