Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Objavljen WARC Creative 100 izveštaj za 2019.

SVET – WARC je objavio rezultate svog WARC Creative 100 izveštaja, koji predstavlja nezavisni globalni indeks kreativne izvrsnosti u oglašavanju i naslednika Gunn Reporta.

Liste predstavljaju najnagrađivanije kampanje, agencije, mreže, holdinge, brendove, oglašivače i zemlje, na temelju analize rezultata najvažnijih svetskih i regionalnih kreativnih nagrada u svetu u 2019. godini.

Kampanja The Whopper Detour, agencije FCB New York, najkreativnija je i najnagrađivanija kampanja iz 2019. godine.

Druga na listi je kampanja Viva La Vulva agencije AMV BBDO London, kreirana za klijenta Bodyform/Libresse.

Treća na listi je kampanja Dream Crazy agencije Wieden+Kennedy Portland, kreirana za klijenta Nike.

Četvrta na listi je The Truth Is Worth It kampanja koju je agencija Droga5 New York kreirala za The New York Times.

Peta na listi je kampanja Changing the Game, agencije McCann New York za klijenta Xbox.

Celu listu pogledajte ovde.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!