Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljen program festivala Eurobest!

spot_img

SVET – I ove godine Eurobest dovodi sjajne kreativce, a ovogodišnji program jedan je od najoriginalnijih i najraznolikijih u istoriji festivala, saopštili su organizatori. Eurobest biće održan od 30. novembra do 2. decembra u Rimu.

Posetioci će imati prilike da čuju debatu kojoj će se priključiti nova generacija kreativnih lidera kao sto su Bruno Bertelli (Publicis), Cheyney Robinson (Isobar), Monica Moro (McCann Španija) i Dave Buonaguidi (CP+B).

Impresivne podatke o predviđanju globalnih trendova predstaviće renomirana ekonomistkinja Noreena Hertz, dok će svetski poznat eksperimentalni psiholog Charles Spence otkriti kako sensory branding utiče na percepciju.

Više informacija pronađite na sajtu www.eurobest.com.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!