REGION – Objavljen je program trećeg izdanja Dana komunikacija, koji će se održati od 16. do 19. aprila u hotelu Lone u Rovinju. Tokom tri festivalska dana, više od 15 predavača – lidera i vizionara svetske marketinške industrije ponudiće uvid u nove trendove i prikazati najbolja svetska ostvarenja u online i offline oglašavanju u protekloj godini, a među njima posebno se ističe zvezda predavač David Shing.
David Shing, poznatiji kao Shingy, digitalni je vizionar iz New Yorka koji, na globalnom nivou, pronalazi nove prilike za biznis kada je reč o budućnosti interneta, najnovijim digitalnim trendovima i sve razvijenijem digitalnom okruženju. Budući da marketing treba da se okrene personalizovanom pristupu u kojem je nova valuta pažnja, merena vremenom i angažmanom, na Danima komunikacija održaće predavanje pod nazivom The Connected Human i najaviti što nas sledeće očekuje na digitalnom putovanju.
Direktorka programa festivala Dunja Ivana Ballon istakla je ključne okosnice ovogodišnjeg programa: „Prvi dan rezervisali smo za neke od najboljih predavača s najvećih svetskih festivala poput Cannes Lionsa i Eurobesta, dok drugi dan dovodimo lidere svetske marketinške industrije, globalne brand direktore i direktore digitalnih sektora oglašivača poput adidasa i Nestléa koji upravljaju nama nezamislivim budžetima i resursima.“
Program Dana komunikacija uključuje i dodele četiri strukovne nagrade za najbolja ostvarenja u hrvatskoj oglašivačkoj industriji. Detaljan program Dana komunikacija i ostale informacije o festivalu mogu se pronaći na web stranici www.danikomunikacija.com