Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.
Ogroman broj informacija, brendovi koji se utrkuju u prisustvu u javnoj sferi i posledično kratko trajanje interesovanja za informacije, dovelo je do i veće opreznosti javnosti. Sa druge strane, čini se da je danas lakše nego ikada plasirati lažne informacije bez ikakve odgovornosti i napraviti pometnju.
U okviru 16. Now&10 Talks epizode, sa Stefanom Despotovićem, direktorom PR centra kompanije NIS, razgovarali smo o medijskoj odgovornosti brendova. Da li dobri odnosi sa medijima znači da su nam „otvorena vrata“ za plasiranje bilo kakvih informacija u javnost? Kako danas možemo da prepoznamo fake news brendova? Kako brendovi mogu na konkretan način da doprinesu medijskog i digitalnoj pismenosti građana Srbije? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.
#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža