Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Now&10 Talks: Klizav teren woke komunikacije

Marketing mreža objavila je danas drugu Now&10 Talks epizodu, novi video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Brendovi često putem marketinga iskazuju stavove o relevantnim društvenim temama, ali problemi nastaju kada se ponašaju suprotno od onoga o čemu govori njihova kampanja.

Sa Nikolom Parunom, Head of PR & Digital Media u agenciji Ovation BBDO, razgovarali smo o woke komunikaciji. Očekuje li se od brendova da zauzmu stav o društveno važnim pitanjima? Koliko je „klizav“ woke teren i vredi li rizikovati? Analizirali smo dobre i loše primere woke komunikacije, ali i izvlačili zaključke i ponudili rešenja.

#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža

Ceo video dostupan je na YouTube kanalu Marketing mreže:

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!