Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Novi TikTok kanal za monetizaciju

TikTok postaje sve popularniji, a influenseri na ovoj platformi mogu biti sjajan način za brendove da se približe svojoj mlađoj publici, čak i kada sami nemaju svoj nalog na ovoj društvenoj mreži.

Prema nekim najavama, TikTok trenutno testira Shoutouts opciju, gde će korisnici platforme imati priliku da naruče plaćeno pominjanje u videu nekog od svojih omiljenih kreatora. Čini se da je ideja bliska onoj na kojoj počiva i aplikacija Cameo, gde ljudi imaju prilike da naruče personalizovane videe u kojima će se pojaviti njihove omiljene poznate ličnosti i ohrabriti ih ili im čestitati na nečemu. Izbor ovih ličnosti je ograničen, tako da su i dalje male šanse da vam rođendan čestita Kilijan Marfi. Provereno.

TikTok će izgleda omogućiti svojim influenserima da ostvare dodatnu zaradu, a plaćanja će se odvijati unutar aplikacije korišćenjem njihove virtuelne valute, na isti način kao što se to dešava sa već postojećim poklonima koje korisnici mogu da šalju svojim omiljenim kreatorima tokom lajvstrimova. Cena pominjanja bi verovatno zavisila od veličine kanala i trenutne popularnosti određenog tiktokera. Pretpostavka je da bi se cene za velike zvezde kretale do $2500.

Kreatori na platformi će imati priliku da najave kakve shout-out videe su spremni da prave, nakon čega će korisnik imati šansu da pošalje upit za video. Navodno, nakon zahteva i plaćanja, čekate do tri dana da kreator prihvati vašu ideju za video, a potom ga dobijate u DM nedelju dana nakon što je pregledan i odobren. Ukoliko budete želeli da se video nađe i na profilu osobe koja ga je kreirala, plaćate dodatno u slučaju da influenser pristane na ovaj korak.

Ova opcija je odlična i za brendove i zaposlene u marketingu jer mogu na jednostavniji način da angažuju saradnika na projektu i dobiju personalizovanu reklamu. Reklame bi sadržale i obaveznu oznaku da se radi o plaćenom oglasu.

Ideja zvuči verovatno i praktično, tako da nam ostaje da vidimo da li će se realizovati, a u slučaju da se to desi pitanje je koliko će joj vremena biti potrebno da se pojavi i kod nas.

Izvor: FCB Afirma

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!