Jelena Poduška, Marketing Manager for savory group of brands SBU Snacks u Atlantic Grupi, govorila je za drugo izdanje Marketing mreža magazina o Smoki WOW inovaciji i kampanji koja je pitala potrošače „imaju li osećaj za fililing“.
Pitali ste potrošače – imaju li osećaj za filling? Šta se u stvari krije iza ovog tizer pitanja?
Mladi danas žive za WOW momente, a sve što nosi u sebi WOW prizvuk sastavni je deo njihovog života i interesovanja. Tizer „IMAŠ LI OSEĆAJ ZA FILLING” igra je reči koja sa jedne strane otkriva funkcionalni benefit proizvoda u vidu bogatog punjenja, ali isto tako i jedinstveni „WOW” osećaj koji se javlja kada ga probamo. Time na poseban način stvaramo konekciju između potrošača, njihovog omiljenog Smoki brenda i novog proizvoda. Ono što je zanimljivo jeste da smo upravo sa ovakvom tizer kampanjom na društvenim mrežama izazvali mnoštvo pozitivnih komentara. Neki su nam i skretali pažnju da u ispisu treba da piše reč „feeling“, ali kao što već znate, uz Smoki – Nema greške, te je i „filling“ sa razlogom tako ispisan.
Šta potrošači mogu da očekuju u nastavku kampanje i koje su ključne poruke?
Kao što i sam naziv proizvoda kaže, u nastavku kampanje potrošači mogu da očekuju pregršt inovativnih WOW aktivacija i projekata, namenjenih kako ljubiteljima Smoki brenda, tako i svima onima koji će tek zakoračiti u slatko-slani Smoki WOW ukus, bogatiji nego ikad pre! Smoki WOW za nas predstavlja izuzetnu inovaciju sa kojom verujemo da ćemo na pravi način, još jednom, potvrditi da uz Smoki – Nema greške, i to će ostati naša ključna poruka brenda i za ubuduće.
Smoki WOW je nov i inovativan proizvod u portfoliju kompanije Štark. Po čemu je ovaj proizvod jedinstven i drugačiji od drugih grickalica?
Odakle da počnemo – da li od oblika, teksture, punjenja, pakovanja? Kada se rodila ideja o koekstrudiranom proizvodu koji ima oblik kikirikija, pa je još i punjen bogatim kikiriki ili čokoladnim filom, a na sve to i preliven kikirikijem kao i Smoki original, mnogi su rekli da smo zamislili nemoguće!
Ipak, nismo odustajali ni od jednog elementa, jer smo znali da pripremamo nešto WOW i da Smoki brend, kao lider u kategoriji zaslužuje takvu inovaciju. Bili smo sigurni da to što do sada niko nije video ili napravio ovakav proizvod, ne znači da je zaista nemoguće, samo je potrebno da pomerimo granice mogućeg. Smoki WOW rezultat je višegodišnjeg rada velikog tima – marketinga, tehnologa, tehnike, proizvodnje i kolega iz drugih povezanih sektora.
Upravo zbog toga deo odgovora na ovo pitanje prepustila bih koleginici Oliveri Pešić, senior tehnologu za razvoj proizvoda i pakovanja: „Naš prvi izazov bio je oblik. Tokom razvoja proizvoda kontaktirali smo i sarađivali sa najvećim proizvođačima opreme za ekspandirane proizvode i oni su bili skeptični po pitanju ovakvog tipa proizvoda i same realizacije projekta. Nismo pristajali na lakši put i već viđene forme jastučića koje olakšavaju tehnološki proces. Iz više iteracija, uspeli smo da razvijemo potpuno novi alat, WOW oblik, novi oblik koji će uspeti da dodatno pojača vezu sa kikiriki ukusom koji je karakterističan za Smoki brend. Možemo sa punim pravom reći da je Smoki ponovo zadao novi standard za oblik u kategoriji flipsa – sada punjenog flipsa! I nije samo oblik potpuna inovacija, Smoki WOW je prvi slani, preliveni koekstrudirani proizvod. Prelivanje koekstrudiranih proizvoda, takođe, do sada nije viđeno na tržištu, jer je ovaj tip proizvoda po svojoj strukturi mnogo čvršći od standardnog flipsa i ne upija lako prelive. Zbog toga, i ova faza razvoja bila je jako izazovna i tražila je vreme. Učili smo, pokušavali, menjali i na kraju uspeli da dođemo do te hrskave strukture flipsa koji je punjen kikiriki pastom, a u isto vreme i dodatno preliven kikirikijem! Svaka proba donosila nam je neke nove izazove, zaključke, ideje kako da se unapredi i poboljša proizvod ili pakovanje. Na kraju, dobili smo Smoki WOW, fenomenalan, hrskav flips, punjen bogatim filom, proizvod koji je rezultat rada, upornosti i istrajnosti celog tima da ostvarimo viziju koja će omogućiti Smoki brendu da još jednom pomeri granice u celoj kategoriji flipsa i snacka.“
Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.
*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.