Do kraja godine ABC Srbija će uvesti na tržište potpuno novi proizvod „Multiplatform sertifikat“, koji će dati korporativnu vrednost svakog pojedinačnog medija, uključujući broj prodatog tiraža, broj preuzetih digitalnih (replika) izdanja i broj poseta na sajtu.
„Multiplatform sertifikat“ je usaglašen sa standardima svetske ABC organizacije IFABC (www.ifabc.org), koji su utvrđeni pri Komitetu za standarde ove organizacije. Novi proizvod će biti predstavljen na Media Samitu – New Media revolution, 6. novembra u Beogradu, u organizuaciji ABC Srbija.
Pored unapređene aplikacije sa prikazom tiraža, u oktobru će biti ponuđen novi sistem za oditovanje posećenosti web sajtova, a u decembru će proizvod biti zaokružen uvođenjem podataka o tiražima digitalnih izdanja (replike). Multiplatform sertifikat, čije su osnove kreirane na zahtev vlasnika medija u svetu, ima za cilj da tačno izmeri sve oblike distribucije informacija i oglasa kroz kanale, koje koristi vlasnik medija – prosečan tiraž štampanih izdanja, prosečan broj preuzetih digitalnih izdanja i prosečan broj poseta (UB) sajta, tokom oditovanog perioda. Sistem koji će koristiti ABC Srbija oslanja se na praksu ABC Britanije i Brazila, a usaglašen je sa zahtevima svetske organizacije IFABC.
Pored Multiplatform sertifikata, ABC Srbija će za svaku platformu izdavati i zasebne sertifikate, koji će biti dostupni svim vlasnicima medija koji koriste samo jedan distributivni kanal.