Potrošači su ti koji sve brže obrađuju informacije i donose odluke, a naša industrija je ta koja treba da na originalan način stvori most između, brenda, proizvoda ili usluge i konzumenata. U tom pogledu domaće tržište je bar deceniju iza pojedinih zemalja u okruženju, rekao je Miro Antic, partner i koosnivač agencije M2Communications za magazin Cord.
Prema njegovim rečima, reklamne agencije su prethodnih godina bile suočene sa velikim izazovima poslovanja. „Stalni trend među klijentima je: više, brže i bolje za manje uloženih sredstava i resursa. Parola “najjači opstaju” je primorala agencije da podignu svoje standarde, promene način razmišljanja i nauče da se nose sa mnogim teškoćama. Nezahvalno je prognozirati da li će biti osetnih pomaka na bolje u 2016. Neophodno je da poslovna klima u našoj zemlji uznapreduje i da Srbija postepeno popravlja svoju konkurentnost na globalnom tržištu. Kako stvari stoje, agencije moraju same kreirati nova tržišta i potencijal za dalji razvoj komunikacijskih usluga. Najsmeliji će se i najbrže okrenuti globalom tržištu, potpuno integrisanom pristupu i strateškom upravljanju talentima.“
Antić dodaje da je ovo je doba instant komunikacije i velikog šuma koji proizilazi iz nepreglednih talasa informacija koji nas zapljuskuju iz sekunda u sekund. „Potrošači su ti koji sve brže obrađuju informacije i donose odluke, a kako bi ta odluka bila najbolja, nije dovoljan samo impuls, potreban je i određeni vid iskustva (doživljaja) odnosno interakcije između, brenda, proizvoda ili usluge i konzumenata. Ono što naša industrija može da pruži na najbolji način, upravo jesu modeli za kreiranje doživljaja, odnosno iskustava i njihovu razmenu.“
Ceo intervju pročitajte na sajtu agencije M2Communications.