REGION – Imago reklamna agencija osmislila je dve regionalne kampanje za Konzum. Reč je o kampanjama za Konzum mesare i Konzum pekare.
Nakon što je napravljen redizajn vizualnog identiteta, pred Imago je stavljen zadatak smišljanja komunikacije Konzumovih pekara. Agencija je dobila zadatak da kreira kampanju koja će istaći prednosti poput sveže pečenih proizvoda tokom celog dan i širokog asortimana peciva i kolača, koje ih čine boljim pekarama.
Uzimajući u obzir navedene ciljeve Imago je došao do kreativnog rešenja i poruke koja čini njegov temelj: „Konzum pekare. Za mrvicu bolje.“ Iz te poruke proizašla je čitava kampanja, kao i upečatljiv televizijski spot u saradnji s producentskom kućom Riba Ribi Grize Rep i redateljem Markom Đilasom.
Spot kroz niz vizualno atraktivnih scena pekarskih proizvoda prenosi duh više od 350 Konzumovih pekara, praćen spikerskim glasom koji uz svaki od prikazanih proizvoda izgovara poruku nadahnutu glavnom idejom kampanje: „Domaći hleb – mrvicu svežiji.“, „Kukuruzni baguette – mrvicu hrskaviji.“, „Croissant – mrvicu čokoladniji.“…
Nakon pekara na red su došle Konzumove mesare. S obzirom da je ponovno bila reč o regionalnoj kampanji, smišljena je jednostavna poruka temeljena na poznatoj izreci koja ističe pristupačnost i jednostavnost kupovine u mesnicama s najširom ponudom mesa: Samo reci pa ispeci. TV spot za mesare je takođe snimljen u saradnji s Riba Ribi Grize Rep i prvo je emitovan na tržištu BIH.
Izvor: HURA