Plaćanje putem pametnih uređaja dostupno je korisnicima u Srbiji, a kako bi što većem broju ljudi približili ovu praktičnu platnu metodu, Mastercard i McCann Beograd osmislili su novu kreativnu kampanju, za tržište Srbije i Evrope.
Kreativni tim agencije McCann Beograd imao je pred sobom veliki zadatak, da osmisli komunikacionu strategiju, dizajn i TVC za tržište Srbije, ali i ostatak Evrope, a sve sa ciljem da se potrošači ohrabre da plaćanja vrše pomoću svojih pametnih uređaja. Kroz kreativna rešenja u okviru kampanje predstavljene su različite svakodnevne situacije u kojima plaćanjem na ovaj način odmah prelazimo na najbolji deo –trenutak kada uživamo, obradujemo dragu osobu, delimo kolač ili uzbuđenje. Sve situacije do kojih možemo mnogo brže da stignemo kada imamo Mastercard karticu u svom mobilnom novčaniku život čine neprocenjivim.
„Velika je stvar kada malo tržište, kao što je Srbija, ima priliku da osmisli i napravi kampanju koju će koristiti cela Evropa. Ponosna sam što smo zajedno sa našom agencijom McCann Beograd, uspeli da postavimo kreativnu kampanju koja je dovoljno univerzalna za tržišta različitog stepena tehnološkog razvoja, a koja se temelji na jednoj univerzalnoj istini: da krajnji korisnici, bez obzira na to gde žive, imaju ista očekivanja od tehnologija koje koriste – da im put ka omiljenim aktivnostima učine bržim, sigurnijim i praktičnijim. Ovo je jedna od retkih lokalnih kreativa koju će kroz različite kanale i formate, od tradicionalnog TVC-ja do savremenih reels i social media formata, videti desetine miliona ljudi i nadam se da ćemo imati prilike da ovo poverenje opravdamo i u nekim narednim prilikama“, izjavila je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za Srbiju, Crnu Goru i BiH u kompaniji Mastercard.
Kampanja je za cilj imala promovisanja mobilnih plaćanja u Srbiji i Evropi, kao i edukaciju potrošača o glavnim benefitima poput lakoće, sigurnosti i brzine koju sa sobom nosi ovaj vid plaćanja. Dodatni podsticaj potrošačima da probaju, koriste i na kraju plaćanje mobilnim novčanikom pretvore u naviku jeste podsticaj u vidu keš-beka koji se dobija nakon izvršenih transakcija kod odabranih trgovaca.
„Sa najvećim izazovom prilikom postavljanja kampanje susreli smo se na samom početku pri kreiranju koncepta. Izazov se ogledao u tome što smo na ljudski, emotivan način želeli da predstavimo jednu vrlo mehaničku i funkcionalnu stvar. Kada smo došli do ideje da ustvari mobilno plaćanje prikažemo kao sredstvo koje nas brže spaja sa stvarima koje volimo, koje želimo da podelimo ili sa kojima želimo nekoga da obradujemo ostalo je samo da odmah pređemo na najbolji deo i raspišemo TVC. Iskoristili smo prepoznatljive momente u kojima bi mobilno plaćanje zaista bilo jednostavnije i brže rešenje i spojili ih u jedan običan, ali neprocenjiv dan naše junakinje“, rekao je Marko Simikić, Senior Copywriter ru agenciji McCann Beograd.
Kreativni tim:
Jana Savić Rastovac, Executive Creative Director
Vladimir Simić, Creative Director
Lidija Milovanović, Head of art
Aleksandar Milojević, Strategy Director
Marko Simikić, Senior Copywriter
Lazar Rajković, Senior Designer
Produkcija: Tuna Fish studio