Do sada je važilo pravilo: kada želiš sreću da podeliš – uzmeš tad Bananicu. Voljenu, omiljenu, jedinu pravu. Ali ukusi se razlikuju i nije sreća za svakoga ista. Zato je Štark uradio nešto hrabro i neočekivano. Zadržao je prepoznatljivu penastu bazu, a dodao sloj koji je kiselkast, drzak i brutalno osvežavajući. Tako je nastala Kisela Bananica – spoj koji ne očekuješ, ali te natera da uzmeš još jednu i da se od sreće „iskriviš“ u osmeh.
Taj „iskrivljeni“ momenat postao je osnova cele komunikacije. Jer „drzak“ ukus zaslužuje i „drsku“komunikaciju. Billboardi su preko noći išarani, zvaničan Instagram profil Bananice „hakovan“, a u priču je uveden hejter kojem je, bar po komentarima, dosta sreće.
Ubrzo se otkrilo da iza svega stoji influenser Branko Jovanović, koji je preuzeo profil i postao glas nove Kisele Bananice.
Publika je reagovala burno, a upravo Brankov prepoznatljiv ton i način komunikacije pokrenuli su ogroman hype na mrežama, naročito kod Gen Z publike. Rezultat? Komentari ne prestaju da se nižu, a Kisela Bananica postala je nova tema koja se neprestano deli i o kojoj se priča.
Štark i Ovation su još jednom uspeli da pomere granice komunikacije jednog klasičnog brenda, i pokažu da i etablirani brendovi umeju da naprave hrabre iskorake i osvoje najmlađu generaciju potrošača.
I tek smo počeli… Jer sad znaš, da kad od sreće želiš da se iskriviš, tu je Kisela Bananica.